2016(e)ko urriaren 19(a), asteazkena

HEZIBERRI


Aste honetan, Heziberri Curriculuma aztertu dugu. Talde bakoitzak curriculumeko atal bat landu du eta ondoren, guztion artean ondorioak atera eta curriculum berriaren gaineko ezagutzak jaso ditugu.

Hasieran zailtasunak izan ditugu curriculum berri hau ulertzeko, izan ere, hiru urtez daramatzagu curriculum zaharra lantzen eta egokitzeak bere prozesua behar du.

Hurrengo ilaretan Heziberri curriculumeko hurbilpen bat aurkezten dizuegu:

Historian zehar indarrean egon diren Gobernuek desoreka eta desadostasunak izan dituzte, eta horiek hezkuntzan islatu izan dira. 

Euskal Herriko eta Espainako historioa aztertuz gero, honetaz jabetu gaitezke. Horren adibide gertuena orain duela bi urte aurkeztutako LOMCE hezkuntza lege berria dugu, zeinari "esker" musika, arte plastikoak, eta filosofia hezkuntzatik kanpo geratu diren, antza, arreta galarazten dutelako. Gelditu den hutsune hori betetzeko erlijioa indartu egin dute.

Beraz Euskal Herrian, lege berri honek curriculum berria argitaratzea ekarri du. Aldaketa nagusia egiturari dagokio, izan ere, hiru eremu izatetik (Norberaren ezaguera pertsonala, Ingurunearen Ezagutza, eta Hizkuntzak Komunikazioa eta Adierazpena), bi izatera pasatu da, (Nortasunaren Eraikuntzaren eta Ingurune Fisiko eta Sozialaren Ezagueraren Eremua, Nortasunaren Eraikuntzaren eta Komunikazioaren eta Adierazpenaren eremua).Gainera, botere harremanei dagokionez, are eta herarkikoagoak dira zuzendariari irakasleei baino botere handiagoa egozten baitzaio.

Hona emen Heziberri Curriculuma


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina